Meno a priezvisko |
Číslo a názov aktivity |
Pozícia a činnosti vykonávané v rámci projektu |
Skúsenosti v oblasti práce s ciežovou skupinou a/alebo navrhovanými aktivitami |
Ing. Štefan Dubík |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 1, Pedagóg 1
Inovácia osnov,
Prípravadidaktických pomôcok, zadaní a študijných textov, zber a spracovanie spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (Učitež chov hospodárskych zvierat) |
Dlhoročná učitežská prax (Učitež chov hospodárskych zvierat), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Silvia Sakáčová |
1.1 - Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Lektor 1, Metodik 2, Pedagóg 2
Realizácia kurzu zameraného na
IKT.Inovácia osnov,príprava
Didaktických pomôcok, zadaní
A študijných textov, zber a spracovanie spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania(Mechanizácia, požnohospodársky marketing) |
Dlhoročná učitežská prax (Mechanizácia, požnohospodársky marketing), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Ján Blaško |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 3, Pedagóg 3
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (chémia) |
Dlhoročná učitežská prax (chémia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Andrea Csókásiová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 4, Pedagóg 4
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (anglický jazyk, účtovníctvo, manament, štatistika) |
Dlhoročná učitežská prax (anglický jazyk, účtovníctvo, manament, štatistika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Andrej Kovács |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 6, Pedagóg 6
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (pestovanie rastlín) |
Dlhoročná učitežská prax (pestovanie rastlín), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
MVDr. Mikuláš Glovický |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 7, Pedagóg 7
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (potraviny a výiva) |
Dlhoročná učitežská prax (potraviny a výiva), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Juraj Košara |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 8, Pedagóg 8
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (technológia) |
Dlhoročná učitežská prax (technológia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Alexander Latta |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 9, Pedagóg 9
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (telesná výchova, dopravná výchova) |
Dlhoročná učitežská prax (telesná výchova, dopravná výchova), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Mgr. Angela Lattová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 10, Pedagóg 10
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (ruský jazyk, stolovanie, psychológia spoločenská komunikácia) |
Dlhoročná učitežská prax (ruský jazyk, psychológia, spoločenská komunikácia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Mgr. Helena Szakácsová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 11, Pedagóg 11
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (slovenský jazyk) |
Dlhoročná učitežská prax (slovenský jazyk), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
RNDr. Peter Pekárovič |
1.1 - Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Lektor 2, Metodik 12, Pedagóg 12
Realizácia kurzu
zameraného na
IKT.
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (fyzika, informatika) |
Dlhoročná učitežská prax (fyzika, informatika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Ján Rohaž |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 13, Pedagóg 13
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (ekonomika, podnikanie a sluby) |
Dlhoročná učitežská prax (ekonomika, podnikanie a sluby),vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Mgr. Zoltán Sipos |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 14, Pedagóg 14
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (maďarský jazyk, dejepis) |
Dlhoročná učitežská prax (maďarský jazyk, dejepis), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Katarína Százvaiová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 15, Pedagóg 15
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (anglický jazyk, písanie a korešpondencia, úvod do sveta práce, ekonomika) |
Dlhoročná učitežská prax (anglický jazyk, písanie a korešpondencia, úvod do sveta práce, ekonomika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
RNDr. Silvia Šimková |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 16, Pedagóg 16
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (občianska náuka, etická výchova, ekológia, biológia) |
Dlhoročná učitežská prax (občianska náuka, etická výchova, ekológia, biológia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Ing. Alica Varkondová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 17, Pedagóg 17
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (matematika, regionálna gastronómia) |
Dlhoročná učitežská prax (matematika, regionálna gastronómia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov. |
Imrich Puskás |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 18, Majster odbornej výchovy 1
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Stanislav Kmec |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 19, Majster odbornej výchovy 2
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.
|
Ladislav Bajusz |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 20, Majster odbornej výchovy 3
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Helena Bajuszová |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 21, Majster odbornej výchovy 4
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, cukrár) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Gábor Gulyás |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 22, Majster odbornej výchovy 5
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor pekár, požnohospodárstvo) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Ing. Vojtech Illés |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 23, Majster odbornej výchovy 6
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo)
|
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Augustín Papp |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu
|
Metodik 25, Majster odbornej výchovy 8
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, požnohospodárstvo) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Rudolf Sakáč |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 26, Majster odbornej výchovy 9
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
JánTóth-Kozma |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 27, Majster odbornej výchovy 10
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, pekár) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Július Türk |
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu |
Metodik 28, Majster odbornej výchovy 11
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(požnohospodárstvo) |
Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 3
Realizácia kurzu - školenie frekventantov v IKT |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 4
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Požnohospodárstvo. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 5
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Agropodnikanie. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
P |
Lektor 6
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Cukrár. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka
|
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 7
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Kuchár. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 8
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Pekár. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Lektor 9
Realizácia kurzu: sociálno-psychologický výcvik pedagógov a majstrov. |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Expert prípravy didaktickej techniky pre ciežové skupiny
Realizáciu technického zabezpečenia pre vzdelávané ciežové skupiny v rámci aktivity 1.1. Materiálno - technické zabezpečenie vybavenie centra odbornej prípravy |
Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Meno a priezvisko |
Číslo a názov aktivity |
Pozícia/
zodpovednos v rámci implementácie projektu |
Činnosti vykonávané v rámci projektu |
Ing. Štefan Dubík |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Projektový manaér |
Koordinácia a riadenie osôb zúčastnených na projekte. Koordinácia všetkých čiastkových úloh počas celej realizácie projektu. Komunikácia so SORO.
Celková zodpovednos za plynulý chod projektu. |
RNDr. Peter Pekárovič |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov |
Koordinátor odbornej aktivity č. 1.1 |
Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 1.1 |
Ing. Alica Varkondová |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu |
Koordinátor odbornej aktivity č. 2.1 |
Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.1 |
Ing. Silvia Sakáčová |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Koordinátor odbornej aktivity č. 2.2 |
Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.2 |
Extermá dodávka |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu |
Asistent koordinátora odbornej aktivity č. 2.1 |
Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.1. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Externá dodávka |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Asistent projektového manaéra |
Koordinácia a riadenie osôb zúčastnených na
projekte. Koordinácia všetkých čiastkových úloh počas celej realizácie projektu. Komunikácia so SORO.
Celková zodpovednos za plynulý chod projektu. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |
Gabriella Jesso |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Finančný manaér |
Zodpovednos za finančnú stránku projektu, t.j.
riadenie finančných tokov v projekte, príprava finančných správ, zodpovedná za realizáciu
a správnos účtovných operácií |
Gabriela Deáková |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Administratívny pracovník |
Bude vykonáva
administratívne práce súvisiace s manamentom projektu |
Mgr. Angela Lattová |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu
|
Manaér publicity |
Zodpovednos za publicitu projektu v súlade s Manuálom pre publicitu |
Monika Szücsová |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Pracovník pre verejné obstarávanie |
Zodpovednos za vypracovanie potrebných dokladov a dokumentov viaucich sa k procesu verejného obstarávania jednotlivých poloiek rozpočtu projektu |
Externá dodávka |
1. – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu |
Manaér monitoringu |
Vypracovávanie
pravidelných
monitorovacích
a záverečnej
monitorovacej správy
Nakožko sa bude jedna o externú osobu, zabezpečí
sa nestrannos
a objektivita pri tvorbe monitorovacích správ. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti. |