Aktuality
Podrobné informácie
Personálna matica
Plagát projektu
Galéria

 

 



Projekt 2 :Podpora vzdelávania príslušníkov MRK na elokovanom pracovisku SOŠ – Szakközépiskola v Pribeníku

 

Sprostredkovatežský orgán pod riadiacim orgánom pre
operačný program Vzdelávanie

Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre štrukturálne fondy EÚ

 

Personálna matica – riadiace a administratívne kapacity

Meno a priezvisko

Číslo a názov aktivity
(uvies aj číslo konkrétnej položky z rozpočtu)

Pozícia/
zodpovednos v rámci implementácie projektu

Činnosti vykonávané v rámci projektu

Ing. Štefan Dubík

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Projektový manažér

Koordinácia a riadenie osôb zúčastnených na projekte. Koordinácia všetkých čiastkových úloh počas celej realizácie projektu. Komunikácia so SORO.
Celková zodpovednos za plynulý chod projektu.

Ing. Silvia Sakáčová

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Koordinátor odbornej aktivity č. 1.1, 2.1

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 1.1, 2.1

Imrich Puskás

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesov

Koordinátor odbornej aktivity č. 1.2

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 1.2

Gabriela Jesso

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

 

Finančný manažér

Zodpovednos za finančnú stránku projektu, t.j.
riadenie finančných tokov v projekte, príprava podkladov pre zúčtovávanie projektu (zálohová platba, zúčtovanie, refundácia), finančných správ, zodpovednos za realizáciu
a správnos účtovných operácií, práca s ITMS systémom.

Alžbeta Kovalcsíková

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Administratívny pracovník

Bude vykonáva
administratívne práce súvisiace s manažmentom projektu (zber a predkladanie pracovných a kumulatívnych výkazov projektu od účastníkov projektu, práca s ITMS systémom).

Mgr. Angela Lattová

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Manažér publicity

Zodpovednos za publicitu projektu v súlade s Manuálom pre publicitu

Bc. Monika Szűcsová

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Pracovník pre verejné obstarávanie

Zodpovednos za vypracovanie  potrebných dokladov a dokumentov viažucich sa k procesu verejného obstarávania jednotlivých položiek rozpočtu projektu 

Externý dodávatež

1  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 - Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
1.2 – Implementácia inovatívnych foriem a metód vzdelávania do vyučovacieho procesu
2.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov

Manažér monitoringu

Vypracovávanie
pravidelných
monitorovacích
a záverečnej
monitorovacej správy
Nakožko sa bude jedna o externú osobu, zabezpečí
sa nestrannos
a objektivita pri tvorbe monitorovacích správ. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.




Projekt 1: Premena a inovácia vzdelávania na SOŠ – Szakközépiskola, J. Majlátha 2, 076 51 Pribeník

PERSONÁLNA MATICA



Meno a priezvisko

Číslo a názov aktivity

Pozícia a činnosti vykonávané v rámci projektu

Skúsenosti v oblasti práce s ciežovou skupinou a/alebo navrhovanými aktivitami

Ing. Štefan Dubík

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 1, Pedagóg 1
Inovácia osnov,
Prípravadidaktických pomôcok, zadaní a študijných textov, zber a spracovanie spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (Učitež chov hospodárskych zvierat)

Dlhoročná učitežská prax (Učitež chov hospodárskych zvierat), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Silvia Sakáčová

1.1 - Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Lektor 1, Metodik 2, Pedagóg 2
Realizácia kurzu zameraného na
IKT.Inovácia osnov,príprava
Didaktických pomôcok, zadaní
A študijných textov, zber a spracovanie spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania(Mechanizácia, požnohospodársky marketing)

Dlhoročná učitežská prax (Mechanizácia, požnohospodársky marketing), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Ján Blaško

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 3, Pedagóg 3
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (chémia)

Dlhoročná učitežská prax (chémia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Andrea Csókásiová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 4, Pedagóg 4
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (anglický jazyk, účtovníctvo, manažment, štatistika)

Dlhoročná učitežská prax (anglický jazyk, účtovníctvo, manažment, štatistika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Andrej Kovács

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 6, Pedagóg 6
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (pestovanie rastlín)

Dlhoročná učitežská prax (pestovanie rastlín), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

MVDr. Mikuláš Glovický

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 7, Pedagóg 7
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (potraviny a výživa)

Dlhoročná učitežská prax (potraviny a výživa), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Juraj Košara

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 8, Pedagóg 8
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (technológia)

Dlhoročná učitežská prax (technológia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Alexander Latta

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 9, Pedagóg 9
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (telesná výchova, dopravná výchova)

Dlhoročná učitežská prax (telesná výchova, dopravná výchova), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Mgr. Angela Lattová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 10, Pedagóg 10
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (ruský jazyk, stolovanie, psychológia spoločenská komunikácia)

Dlhoročná učitežská prax (ruský jazyk,  psychológia, spoločenská komunikácia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Mgr. Helena Szakácsová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 11, Pedagóg 11
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (slovenský jazyk)

Dlhoročná učitežská prax (slovenský jazyk), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

RNDr. Peter Pekárovič

1.1 - Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Lektor 2, Metodik 12, Pedagóg 12
Realizácia kurzu
zameraného na
IKT.
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (fyzika, informatika)

Dlhoročná učitežská prax (fyzika, informatika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Ján Rohaž

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 13, Pedagóg 13
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (ekonomika, podnikanie a služby)

Dlhoročná učitežská prax (ekonomika, podnikanie a služby),vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Mgr. Zoltán Sipos

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 14, Pedagóg 14
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (maďarský jazyk, dejepis)

Dlhoročná učitežská prax (maďarský jazyk, dejepis), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Katarína Százvaiová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 15, Pedagóg 15
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (anglický jazyk, písanie a korešpondencia, úvod do sveta práce, ekonomika)

Dlhoročná učitežská prax (anglický jazyk, písanie a korešpondencia, úvod do sveta práce, ekonomika), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

RNDr. Silvia Šimková

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 16, Pedagóg 16
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (občianska náuka, etická výchova, ekológia, biológia)

Dlhoročná učitežská prax (občianska náuka, etická výchova, ekológia, biológia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Ing. Alica Varkondová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 17, Pedagóg 17
Inovácia osnov,
príprava
didaktických
pomôcok, zadaní
a študijných textov, zber a spracovanie
spätnej väzby,
výučba pomocou
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania (matematika, regionálna gastronómia)

Dlhoročná učitežská prax (matematika, regionálna gastronómia), vysokoškolské vzdelanie, vežmi dobrá znalos regiónu. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód vo
výučbe. Skúsenosti
s tvorbou učebných textov.

Imrich Puskás

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 18, Majster odbornej výchovy 1
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Stanislav Kmec

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 19, Majster odbornej výchovy 2
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

 

Ladislav Bajusz

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 20, Majster odbornej výchovy 3
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo, agropodnikanie)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Helena Bajuszová

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 21, Majster odbornej výchovy 4
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, cukrár)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Gábor Gulyás

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 22, Majster odbornej výchovy 5
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor pekár, požnohospodárstvo)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Ing. Vojtech Illés

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 23, Majster odbornej výchovy 6
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo)

 

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Augustín Papp

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

 

Metodik 25, Majster odbornej výchovy 8
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, požnohospodárstvo)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Rudolf Sakáč

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 26, Majster odbornej výchovy 9
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor požnohospodárstvo)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

JánTóth-Kozma

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 27, Majster odbornej výchovy 10
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(Odbor kuchár, pekár)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

Július Türk

2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho
procesu

Metodik 28, Majster odbornej výchovy 11
Inovácia osnov, Inovácia praktickej výučby na základe získaných poznatkov a inovovaných didaktických pomôcok
(požnohospodárstvo)

Dlhoročná prax, vežmi dobrá znalos regiónu a súčasných potrieb trhu práce v rámci daného odboru. Skúsenosti
s implementáciou
inovatívnych metód a pomôcok v praktickej výučbe.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 3
Realizácia kurzu - školenie frekventantov v IKT

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 4
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Požnohospodárstvo.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 5
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Agropodnikanie.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
P

Lektor 6
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Cukrár.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

 

 

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 7
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Kuchár.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 8
Realizácia kurzu - školenie učitežov a majstrov odborných predmetov v odbore Pekár.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Lektor 9
Realizácia kurzu:   sociálno-psychologický výcvik pedagógov a majstrov.

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

 

Externá dodávka

1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Expert prípravy didaktickej techniky pre ciežové skupiny
Realizáciu technického zabezpečenia pre vzdelávané ciežové skupiny v rámci aktivity 1.1. Materiálno - technické zabezpečenie vybavenie centra odbornej prípravy

Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

Za realizáciu projektu je zodpovedá  projektový tím – riadiaci personál v štruktúre:


Meno a priezvisko

Číslo a názov aktivity

Pozícia/
zodpovednos v rámci implementácie projektu

Činnosti vykonávané v rámci projektu

Ing. Štefan Dubík

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Projektový manažér

Koordinácia a riadenie osôb zúčastnených na projekte. Koordinácia všetkých čiastkových úloh počas celej realizácie projektu. Komunikácia so SORO.
Celková zodpovednos za plynulý chod projektu.

RNDr. Peter Pekárovič

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov

Koordinátor odbornej aktivity č. 1.1

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 1.1

Ing. Alica Varkondová

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

Koordinátor odbornej aktivity č. 2.1

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.1

Ing. Silvia Sakáčová

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Koordinátor odbornej aktivity č. 2.2

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.2

Extermá dodávka

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu

Asistent koordinátora odbornej aktivity č. 2.1

Koordinácia činností v rámci implementácie aktivity č. 2.1. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

Externá dodávka

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Asistent projektového manažéra

Koordinácia a riadenie osôb zúčastnených na
projekte. Koordinácia všetkých čiastkových úloh počas celej realizácie projektu. Komunikácia so SORO.
Celková zodpovednos za plynulý chod projektu. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti  a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.

Gabriella Jesso

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Finančný manažér

Zodpovednos za finančnú stránku projektu, t.j.
riadenie finančných tokov v projekte, príprava finančných správ, zodpovedná za realizáciu
a správnos účtovných operácií

Gabriela Deáková

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Administratívny pracovník

Bude vykonáva
administratívne práce súvisiace s manažmentom projektu

Mgr. Angela Lattová

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

 

Manažér publicity

Zodpovednos za publicitu projektu v súlade s Manuálom pre publicitu

Monika Szücsová

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Pracovník pre verejné obstarávanie

Zodpovednos za vypracovanie  potrebných dokladov a dokumentov viažucich sa k procesu verejného obstarávania jednotlivých položiek rozpočtu projektu 

Externá dodávka

1.  – Koordinácia projektu a podporné aktivity
1.1 – Realizácia školení a kurzov pre pedagogických zamestnancov, inovácia didaktických prostriedkov
2.1 – Tvorba nových inovatívnych pedagogických materiálov a školského vzdelávacieho programu
2.2 - Implementácia
inovatívnych foriem
a metód vzdelávania
do vyučovacieho procesu

Manažér monitoringu

Vypracovávanie
pravidelných
monitorovacích
a záverečnej
monitorovacej správy
Nakožko sa bude jedna o externú osobu, zabezpečí
sa nestrannos
a objektivita pri tvorbe monitorovacích správ. Jedným z hlavných kritérií pri výbere tejto pozície budú skúsenosti a dlhoročná prax v predmetnej oblasti.